loading...

رزنیوز

نیما بازدید : 167 چهارشنبه 24 اردیبهشت 1399 نظرات (1)

فروش اقساطی آریزو 5

کمپانی خودرو ساز چینی یعنی چری با یک گام بلند در این اواخر خودرویی قابل قبول تر را معرفی و عرضه کرد که به لطف شرکت مدیران خودرو پا به درون مرزهای ایران گذاشت. چینی ها با شناخت دقیق نیاز بازارهای ایران و سایر کشورهای درحال توسعه، خودروهای اقتصادی بسیار را طراحی و عرضه کرده اند. تمامی بخش های خودروهای کامیون، کشنده، مینی بوس و اتوبوس ها تحت تاثیر خودروهای چینی قرار گرفته اند و بیش از همه در بخش خودروهای سواری شاهد تاخت و تاز چینی ها بوده ایم. خرید اقساطی آریزو 5 خدمتی ست که در لیست خدمات فروش اقساطی سپند خودرو بدلیل محبوبیت این خودرو، مورد استقبال هموطنانمان قرار گرفته است.

فروش اقساطی آریزو 5

مشخصات فنی آریزو 5

آریزو 5 در دو مدل با گیربکس های دستی و اتوماتیک CVT تولید می شود. موتور این خودرو نیز با وجود اینکه 1500 سی سی می باشد توان تولید 116 اسب بخار را دارد که کاملا قابل قبول بنظر می رسد. این موتور از نوع 4 سیلند 16 سوپاپه می باشد. آریزو 5 از آزمون سخت ایمنی خودروهای چینی سربلند بیرون آمده و از لحاظ امکانات امنیتی رضایت بخش است. همچنین این خودرو دارای استاندارد آلایندگی یورو 5 است و مصرف سوخت ترکیبی آن نیز 6.8 لیتر در صد کیلومتر عنوان شده است. این مشخصات فنی خوب خودرو، سپند خودرو را بر آن داشت تا فروش اقساطی آریزو 5 را در دستور کار خود قرار دهد.

 

مشخصات فنی آریزو 5  
موتور 4 سیلندر 16 سوپاپه
حجم موتور 1499سی سی
حداکثر قدرت آریزو 5 116 اسب بخار در 6150 دور در دقیقه
حداکثر گشتاور 141 نیوتن متر در 3800 دور در دقیقه
جعبه دنده 5 دنده دستی یا CVT
شتاب 0 تا 100 9.5 ثانیه
حداکثر سرعت آریزو 5 185 کیلومتر در ساعت
وزن 1229 کیلوگرم
اندازه (میلیمتر) 4532 طول – 1487 عرض – 1814 ارتفاع
فاصله بین دو محور 2650 میلیمتر

 

مشخصات فنی آریزو 5

 

امکانات جانبی و آپشن های آریزو 5 مورد پسند خریداران ایرانی ست و همانطور که گفتیم این شرکت خودروسازی چینی به خوبی بازارهای صادراتی خود را شناخته است. برخی از آپشن های جذاب این خودرو شامل سیستم نمایش باد لاستیک ها یا TPMS ، استارت بدون کلید، صفحه نمایش 7 اینچی لمسی، کروز کنترل، سنسور عقب، وضعیت رانندگی ECO ، سیستم ورود بدون کلید و سانروف می باشد. شرایط ویژه فروش اقساطی آریزو 5 با تحویل فوری خودرو برای هموطنان عزیزمان در سپند خودرو آماده شده که می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با همکاران ما تماس حاصل فرمایید.

فروش اقساطی آریزو 5 با تحویل فوری

نیما بازدید : 188 چهارشنبه 03 اردیبهشت 1399 نظرات (0)

فرش 1000 شانه تراکم 3000 چیست

 

آیا فرش 1000 شانه را می شناسید؟ آیا جزو افرادی هستید که فرش 1000 شانه را خریداری کرده اید؟ ما در این مقاله قصد داریم شما را با فرش 1000 شانه آشنا کنیم و در صورتی که تمایل به خرید آن دارید، حتی نحوه خریداری آن را هم توضیح داده ایم. پس این مقاله را از دست ندهید

 

فرش 1000شانه یکی از مدرن ترین مدل های فرش ماشینی محسوب می شود و تقریبا همه مصرف کنندگان از خرید و استفاده آن رضایت کامل دارند و به نوعی رضایت مردم را به خود جلب کرده است. تولیدکنندگان در شهرهای مختلف ایران مانند کاشان و کرمان و ... به تولید فرش 1000 شانه در طرح های مختلف پرداخته اند.

 

از آنجایی که برای اجرای طرح فرش 1000 شانه از فرش های ابریشمی و نفیس الهام گرفته اند، افزایش طرفداران در داخل و خارج از کشور را به دنبال داشته است. فرش 1000 شانه در ابعاد 6 متری، 9 متری و 12 متری وارد بازار می شود و بسیار باکیفیت، با تراکم و در طرح های گوناگون ارائه می شود.

 

فرش 1000 شانه کاشان چه خصوصیاتی دارد؟

 

فرش هایی که طرح 1000 شانه دارند، دستباف بوده و از زیبایی فوق العاده ای برخوردارند.

 

از آنجایی که فرش های کاشان دارای ضمانت 5 تا 10 ساله هستند، همین ضمانت می تواند ضامن بافت و کیفیت فرش 1000 شانه کاشان باشد.

 

یکی دیگر از خصوصیات مثبت این فرش فاقد پرز، ضد حساسیت و نخ تار و پود آن 100 درصد از پنبه است.

 

تولید فرش 1000 شانه کاشان با کیفیت بسیار بالا نخ و بافت بسیار ریز انجام می گیرد.

 

این فرش بسیار نرم و لطیف می باشد و حتی با شستشو هم می توانید از دوام بالای آن مطمئن شوید.

 

بافت این نوع از فرش ها با تراکم 3000 و ... با تکنولوژی روز دنیا و حداقل هشت رنگ طبیعی می باشد.

 

فرش 1000 شانه به معنی این است که در هر متر عرض فرش 1000 گره یا ریشه زده شده است.

 

فرش 1000 شانه

 

این فرش ها معمولا در رنگ های زمینه سرمه ای، کرم، گردویی، زرشکی، فیلی و ... تولید می شوند.

 

چگونه می توان فرش 1000 شانه را به صورت اینترنتی خریداری کرد؟

 

همان طور که می دانید تکنولوژی هر روزه در حل پیشرفت می باشد و در ارتباطات تاثیر زیادی می گذارد. فروشگاه آنلاین یکی از این تکنولوژی ها به شمار می رود که در بین مردم بسیار مورد استقبال می باشد. شرکت های فرش هم به دنبال کردن فراهم آوردن راحتی هر چه بیشتر مشتریان خود برای خرید فرش، امکان خرید فرش 1000 شانه را به صورت اینترنتی برایشان فراهم کرده است تا میزان ارزش قائل شدن خود به مشتری ها را ثابت کند.

 

فروشگاه های آنلاین فرش که معتبر هستند، فرش مورد نظر را بدون واسطه، به صورت مستقیم و بدون هیچ گونه هزینه اضافی، آماده خدمت رسانی به مشتریان می باشند و نبود واسطه و هزینه اضافی به کاهش قیمت فرش کمک کرده و به نوعی با قیمت درب کارخانه برابر می شود.

 

پس خرید اینترنتی فرش مورد نظرتان پیشنهاد بدی نیست و با این کار در وقت و هزینه خود هم صرفه جویی کرده اید.

منبع : فرش 1000 شانه webfarsh

نیما بازدید : 176 سه شنبه 02 اردیبهشت 1399 نظرات (0)

اگر از آنهایی هستید که فکر می کنید عشق و نامزدی به این است که از صبح تا شب بروید پارک و سینما و بازار و کافی شاپ و یک گل دست تان بگیرید و با هم قرار بگذارید که در یک دشت پر از گل روی بالش ابر دراز بکشید و مثل قناری ها چه چه بزنید و خانه ای بسازید در و دیوارش همه نور، معلوم است که در کل عمرتان یک روز هم عاشق نبوده اید.

برای شما شاید بهترین کار، خواندن چندتا کتاب عاشقانه درست و حسابی باشد تا بفهمید این عشق و عاشقی اصلا چی هست. کتاب هایی که اینجا برایتان معرفی کرده ایم، از فهرست «صد رمانی که هر کسی باید بخواند» (۱۰۰ novels everyone should read) روزنامه دیلی تلگراف است.

سنت انتخاب فهرست و لیست برترین ها و تاپ تن و صدتایی ها، البته سنتی قدیمی و سابقه دار است و اگر خوب نگردید، انواع و اقسام لیست های دیگر را هم پیدا می کنید.

ما آخرین لیست را که متعلق به سال ۲۰۱۸ است برایتان انتخاب کرده ایم و از بین صد رمان مورد انتخاب کارشناسان دیلی تلگراف، عاشقانه هایش را بیرون کشیده ایم. البته جای دانلود رمان عاشقانه بی نظیری مثل «بر باد رفته» (مارگارت میچل) یا «وداع با اسلحه» (ارنست همینگوی) در این فهرست خالی است اما به هر حال همین هم خالی از لطف نیست و کتاب هایی را معرفی کرده که ممکن است گاهی اسمش از دست مان در برود. پس این شما و این هم ده داستان عاشقانه برتر (عددهای ذکر شده کنار اسم هر کتاب، رتبه اش در لیست صدتایی است).

آنا کارنینا - لئو تولستوی

10 رمان عاشقانه ای که هر کس باید بخواند
۱۰ رمان عاشقانه‌ای که هر کس باید بخواند


«خانواده های خوشبخت همگی مثل هم خوشبختند ولی خانواده های بدبخت، هر کدام بدبختی مخصوص به خودشان را دارند.»

این شروع غافلگیرکننده رمان است؛ رمانی که می گوید یکی از این بدبختی ها جستجوی عشق در مسیری غلط است. درست مثل آنا که تمام رمان را با بدبختی طی می کند و ما حتی نمی توانیم ذره ای با او همدلی کنیم یا حتی بعد از مرگش او را ببخشیم.

آنا از شوهرش و از زندگی در جمع اعیان روسیه راضی نیست. دل به وروسکی عاشق پیشه می دهد که بعدا معلوم می شود چه آدم بی بته ای بوده. با این انتخاب غلطش نمی تواند کنار بیاید و آخر خودش را سر به نیست می کند.

عشق، به خصوص عشقی چنین اشتباه و در مسیر غلط، بدجوری پدر درمی آورد و این را آنا کارنینا با تمام وجود درک می کند. معمولا بین منتقدها، اینکه این رمان را شاهکار تولستوی به حساب بیاورند یا «جنگ و صلح» را، اختلاف نظر است.


در جستجوی زمانه از دست رفته - مارسل پروست
 
10 رمان عاشقانه ای که هر کس باید بخواند
۱۰ رمان عاشقانه‌ای که هر کس باید بخواند
توی این رمان بلند هفت جلدی، چندتا عشق و کلی جمله قصار درباره عشق هست، در جلد اول داستان دلدادگی شارل سوان به اودت را می خوانیم که شارل برای سر درآوردن از ماجراهای معشوق بی وفایش، ساعت ها زیر پنجره اودت می ایستد.

در جلد دوم راوی بی نام قصه، دل به ژیلبرت، دختر شارل و اودت می بندد ولی بعد از بی توجهی ژیلبرت، با آلبرتین آشنا می شود. بعد از کلی ماجرا در جلد پنجم به او می رسد اما آلبرتین بی وفایی در پیش می گیرد و راوی قصه ما از غصه مریض می شود و هفتاد صفحه هذیان می گوید.

در جلد ششم است که راوی دوباره در خیابان به ژیلبرت سوان برمی خورد و فیلش یاد هندوستان می کند ولی ژیلبرت با دوست قدیمی راوی ازدواج می کند. در جلد آخر راوی می فهمد که ژیلبرت در جوانی دلباخته او بوده ولی او هیچ وقت اشارات عاشقانه ژیلبرت را درک نکرده است. یک جورهایی رمان، شرح این است که در مقوله عشق و عاشقی، لحظات چقدر سرنوشت ساز هستند. به جز این، کتاب درباره حسادت عشاق هم توضیحات خواندنی دارد.


جین ایر - شارلوت برونته

10 رمان عاشقانه ای که هر کس باید بخواند
۱۰ رمان عاشقانه‌ای که هر کس باید بخواند

خودش یک تجربه عاشقانه وحشتناک داشت. زندگی اش هم همینطور بود. نه از دوران معلمی اش خیری دید و نه از نویسندگی اش. مثلا همین داستان را مجبور شد با یک اسم مستعار مردانه چاپ کند. معلوم است که وقتی همچین آدمی بخواهد رمانی درباره مشقت های عشق بنویسد، چی از آب درمی آید.

جین ایر، در واقع خود شارلوت برونته است. نوانخانه ای که او در آنجا بزرگ می شود، مثل کودکی شارلوت است. شغل جین، یعنی معلمی هم همان شغل شارلوت برونته. دل بستن جین به اربابش آقای روچستر که بعدا می فهمیم همسرش را زندانی کرده هم همان ماجرایی است که سر نویسنده درآمد و ازدواج روچستر و جین در آخر عمر، وقتی که روچستر در آتش سوزی صورتش را از دست داده تاکیدی است بر رنجی که برونته و خواهرانش کشیده اند. رنجی که بسیاری از عشاق جوان هم آن را تجربه می کنند.


غرور و تعصب - جین آوستین

10 رمان عاشقانه ای که هر کس باید بخواند
۱۰ رمان عاشقانه‌ای که هر کس باید بخواند

«این حقیقت را همه دنیا قبول دارند که مرد مجردی با ثروت مناسب، باید به دنبال همسر بگردد.» یک شروع خاص دیگر، برای یک عاشقانه کلاسیک. خانواده بنت چهارتا دختر دارند. همسایه جدیدشان هم مرد جوان و پولداری است که مجرد است. واضح است که اولین نقشه خانم بنت، این است که یکی از دخترها را به او قالب کند.

جین، خوشگل و خانم است. الیزابت، نه زیاد خوشگل است و نه زیاد خانم اما باهوش است. آن دوتای دیگر هم خب، هستند. ظاهرا همه چیز دارد خوب پیش می رود که دوست از خود راضی آقای همسایه سر و کله اش پیدا می شود. خواندن رمان های آستین، رمان های بازاری را پیش چشم تان بی ارزش می کند. آستین یک داستان عاشقانه درجه یک تعریف می کند، بدون حتی یک کلمه احساساتی.


بلندی های بادگیر - امیلی برونته

10 رمان عاشقانه ای که هر کس باید بخواند
۱۰ رمان عاشقانه‌ای که هر کس باید بخواند


یکی دیگر از محصولات کارخانه ادبی برونته ها آن هم از طرف عجیب ترین و منزوی ترین خواهر از میان خواهران پریده رنگ برونته. این رمان داستان عشق آتشین هیتکلیف است و اینکه این عشق نافرجام چطوری سرانجام جماعتی را به گند می کشاند.

هیتکلیف کولی زاده ای است که پیش خانواده کاترین بزرگ می شود، خانواده ای که همه شان جز کاترین او را عذاب می دهند. هیتکلیف از کاترین خواستگاری می کند و برخلاف تصورش، از کاترین، تنها نقطه امیدش در زندگی هم جواب منفی می شنود. می رود تا با جیب پر پول برگردد اما وقتی برمی گردد که کاترین با یک آدم عوضی ازدواج کرده. از اینجا به بعد است که هیتکلیف از همه انتقام می گیرد، با خواهر شوهر کاترین ازدواج می کند و او را عذاب می دهد، بچه برادر کاترین را مثل یک حیوان وحشی تربیت می کند. دختر کاترین را که مرده مجبور می کند با دایی زاده وحشی اش ازدواج کند و ... بی رحمانه ترین چهره عشق را می شود در این داستان سراغ کرد.

منبع : bartarinha

نیما بازدید : 167 شنبه 30 فروردین 1399 نظرات (0)

فرش نقشه تاج محل فیلی 1000 شانه تراکم  3000 واقعی بافته شده با دستگاه پیشرفته و اورجینال  HCI  X2  

فرش های 1000 شانه به دلیل استفاده از نخ نمره بالا ریز بافتی بسار بالای نسبت به فرش های 700 شانه دارند که این امر باعث زیباتر شدن نقشه در این شانه شده است

کیفیت بالای نخ استفاده شده در داخل فرش نقشه تاج محل فیلی باعث بالا رفتن عمر و لطافت فرش گردیده

 

کیفیت درجه یک

 

کیفیت بافت عالی نخ 100% اکرولیک هیت ست شده (هیت ست به فرایندی در نساجی گفته میشود که از طریق آن ، بافت درونی نخ ریسیده شده ، توسط بخار و حرارت تثبیت می شود.در صورت استفاده از این فرایند جنس نخ و به تبع آن کیفیت فرش بافته شده افزایش می یابد)
مشخصات اورجینال و تضمینی فرش 1000 شانه تراکم 3000
تمام مشخصات فرش شامل تراکم و شانه بروی فرش بافت شده است.( بافت مشخصات فرش در پشت محصول باعث رسمی تر شدن محصول و جلوگیری از سوء استفاده و تقلب در محصولات میشود)
کیفیت بالای نخ استفاده شده در داخل فرش نقشه تاج محل فیلی باعث بالا رفتن عمر و لطافت فرش گردیده.

 

خرید فرش از وب فرش


به دلیل خرید مستقیم از کارخانه قیمت ها بسیار مناسب میباشد که این چالش قیمت بین کارخانه ها باعث رقابت قیمتی شدیدی شده که مشتریان عزیز میتوانند با پایین ترین قیمت محصول مورد نظر رو خرید کنند. 

تضمین کیفیت توسط کارشناسان وب فرش تفاوت خرید از وب فرش و دیگر مراکز خرید حضوری و غیر حضوری میباشد.

سایت و اپلیکیشن وب فرش چالش قیمت خرید فرش 

بهترین کیفیت به همراه مناسب ترین قیمت

 

خرید فرش 1000 شانه : https://webfarsh.com/products/%D9%81%D8%B1%D8%B4-1000-%D8%B4%D8%A7%D9%86%D9%87

نیما بازدید : 182 سه شنبه 15 بهمن 1398 نظرات (0)

راهنمای خرید اتو لوله سبز

معایب لوله‌های فلزی که هنوز هم جزو پر استفاده‌ترین انواع لوله در تاسیسات می‌باشند، آن‌قدر زیاد است که در بسیاری از موارد جای خود را به لوله‌های سبز داده‌اند. لوله‌های سبز که در ظاهر جنسی شبیه به پلاستیک معمولی دارند بسیار مقاوم و انعطاف‌پذیرند. ضد رسوب بودن، اکسید نشدن، عایق حرارتی نسبی و … از مهم‌ترین مزایای این نوع لوله‌ها است و میزان محبوبیت آن‌ها را دو چندان کرده است. اما نصب و اتصال این لوله‌ها به چه شکل انجام می‌شود؟ برای اتصال لوله‌های سبز به یکدیگر، دستگاه‌های مخصوصی هست که به آن‌ها اتو لوله سبز یا همان دستگاه جوش لوله سبز می‌گویند.

معرفی اتو لوله سبز

اتو لوله سبز - طرح

اتو لوله سبز دستگاهی است که از آن برای اتصال انواع لوله‌های سبز استفاده می‌شود. دستگاهی با کاربرد و روش استفاده مخصوص به خود که جایگاهش در بین ابزارآلات مربوط به تأسیسات همواره محفوظ است. اما چیزی که در این میان از اهمیت بالایی برخوردار است مشخصات مناسب برای انتخاب این دستگاه است.

یک اتو لوله سبز مناسب، دستگاهی است که مشخصات زیر را داشته باشد:

  • مناسب برای لوله‌های PE ، PP-R و PB
  • سیستم حرارتی پیشرفته
  • سرعت بالای گرمایش
  • جلوگیری از اتلاف انرژی
  • سیم بلند
  • داشتن ابزار جانبی
  • قدرت و توان کاری مناسب
  • دارای قابلیت کنترل دما

شرح مشخصات

اتو لوله سبز - تجهیزات جانبی

مناسب برای لوله‌های PE ، PP-R و PB

یکی از ویژگی‌های مهم هر وسیله این است که در موارد مختلفی قابل استفاده باشد؛ با این حال باید توجه داشت که این تنوع کاربرد تنها در یک حوزه تخصصی باشد و در طراحی آن وسیله، کیفیت فدای کمیت نشده باشد. درباره دستگاه اتو لوله سبز هم باید این نکته را در نظر گرفت که دستگاه قابلیت اتصال چند نوع لوله را داشته باشد.

سیستم حرارتی پیشرفته

اگر دستگاه اتو لوله سبز مورد انتخاب‌تان دارای سیستم حرارتی پیشرفته باشد، با المنت‌های قوی و مجزایی که دارد حرارتی متناسب و یکنواخت ایجاد کرده و باعث ایجاد اتصالات بهتر و قوی‌تری می‌شود.

سرعت بالای گرمایش

گرمایش سریع‌‌تر موجب تسریع روند کار و اتصال لوله‌ها و همین‌طور کاهش اتلاف وقت می‌شود.

نیما بازدید : 127 دوشنبه 23 دی 1398 نظرات (0)

ویزای آلمان

ویزای شینگن آلمان-ویزای ترانزیت آلمان-ویزای شینگن آلمان برای اقامت در بازه زمانی سه ماهه-اقامت دائم کشور آلمان-دریافت کارت آبی کشور آلمان

بدون شک کشور آلمان یکی از ایده آل ترین کشورهای اروپایی عضو پیمان شینگن برای مسافرت کوتاه مدت و یا بلند مدت است. آلمان در سراسر جهان از لحاظ جذب توریست کشور موفقی محسوب می شود و تنوع مکان های دیدنی آن از مناظر طبیعی شگفت انگیز تا موسیقی و هنر در شهرهای معروفی همچون برلین برای گردشگران خارجی زیادی خاطرات به یادماندنی رقم زده است. از طرفی این کشور در حوزه های دانش، صنعت و اقتصاد نیز کشوری پیشتاز به شمار می آید. عوامل زیادی برای سفر به این کشور وجود دارد اما با هر هدفی که قصد سفر به این کشور را داشته باشید، حتما نیازمند دریافت ویزا از سفارت این کشور در ایران خواهید بود. به بیان دیگر یکی از اقدامات اولیه و بسیار مهم برای سفر به آلمان دریافت ویزای آلمان است.

ویزای آلمان به دو دسته ویزای شینگن آلمان و ویزای نشنال آلمان تقسیم می شود. افرادی که ویزای آلمان را اخذ میکنند اگر ویزای شینگن باشد می توانند به تمام کشورهای عضو پیمان شینگن سفر کنند ولی اگر ویزای نشنال داشته باشند فقط می توانند به کشور کشور آلمان سفر کنند و این به صلاحدید کنسول است که به چه افرادی ویزای شینگن بدهد به چه کسانی ویزای نشنال.

 بنابراین اگر در حال برنامه‌ریزی برای بازدید و گردش، ادامه تحصیل، کسب‌وکار و یا اقامت همیشگی در آلمان هستید، باید برای ویزای این کشور درخواست دهید. نظر به این که آلمان از کشورهای عضو پیمان شینگن است، به منظور روان سازی فرآیند اخد ویزا برای متقاضیان، مراحل اولیه همچون جمع‌آوری مدارک، ثبت اطلاعات و مصاحبه را به سفارت کشور خود در کشورهای مبدا سپرده است. مسلما تصمیم‌ نهایی در مورد تایید یا عدم تایید درخواست شما برای ویزای شینگن آلمان از جانب سفارت این کشور اخذ خواهد شد.

نیما بازدید : 150 یکشنبه 21 مهر 1398 نظرات (0)

تعدادی از محصولاتی که یک آرایشگر نیاز دارد


سشوار حرفه‌ ای پرومکس 7200

سشوار پرومکس 7200  با توجه به این نکته در حال حاضر برند های زیادی در زمینه تولید سشوار فعالیت می کننده، از این رو خرید کردن سشواری که خوب باشد بسیار دشوار می باشد. سشوار «پرومکس» (Promax) مدل «7200» یکی از سشوارهای محبوب و فوق العاده حرفه ای است که در بازار وجود دارد. سشوار پرومکس دارای موتور 2000 وات AC، می باشد که  دکمه‌ی فناوری تولید یون و سه متمرکز کننده‌ی هوا را داراست. تولید یون به این معنا است که با این قابلیت یون های آب شکسته می شوند و همین امر موجب می شود تا موهای خیس با سرعت خشک شوند. بنابراین اگر دارای سالن آرایشی هستید در خرید این سشوار تردید نکنید.

 این سشوار دارای یک ست کامل از سر سشوار است که برای برطرف کردن نیازهای مختلف یک فرد یا یک آرایشگر بسیار مناسب است. در صورتی که این سری ها را متصل کنید قادر خواهی بود باد سشوار را  در اندازه های 60، 75، 85 میلیمتر متمرکز کنید و در نهایت موجب حالت دهی بهتر مو شوید.

سشوار پرومکس «7200» دو سرعت کم و زیاد و همین طور دو حالت گرمایی ملایم و گرمای زیاد و البته به همراه باد خنک می باشد.

سیم بلند این سشوار به منظور کارآیی بهتر و آسان تر شدن طراحی شده است . این سیم تقریبا سه متر طول دارد که برای استفاده در سالن های آرایشی بسیار مناسب است.سشوار پرومکس دارای یک حلقه است که در انتهای آن تعبیه شده است و شما قادر خواهید بود در زمانی که به این وسیله نیازی ندارید و یا در آرایشگاه نیستید، ان را به وسیله این حلقه به دیوار یا جایگاه مربوطه متصل کنید. سشوار حرفه ای پرومکس دارای دو درب پوش فیلتر می باشد که به راحتی از دستگاه جدا شده و قابل شستشو وتعویض است.

ماشین اصلاح موی سر

انتخاب و خرید ماشین اصلاح موسر و صورت بیش از هر وسیله‌ی آرایشی دیگری نیاز به بررسی و نیز داشتن اطلاعات اولیه‌ی صحیح دارد. به‌عنوان مثال روکش به‌کارر فته در تیغه‌های ماشین اصلاح شارژی و یا فاصله‌ی تیغه‌های آن از هم، می‌تواند تأثیر زیادی در کارکرد وکاربرد ماشین اصلاح سر و صورت داشته باشد، زیرا لایه‌ی محافظ تیغه می‌تواند از آن در مقابل زنگ‌زدگی حفاظت بیش‌تری به عمل آورد و یا نحوه‌ی جاگذاری و فواصل تیغ‌های ماشین اصلاح، در سهولت استفاده از آن تأثیرگذار است.

اندازه‌ی عرض تیغه‌ها و نیز متعلقات دستگاه نیز جزو فاکتورهای مهم انتخاب ماشین اصلاح است. ما با توجه به تمامی موارد فوق و سایر نکته‌های فنی و بررسی بازخوردهای طولانی‌مدتِ کاربران و مشتریان، بهترین، کاربردی‌ترین و مقرون به صرفه‌ترین ماشین‌های اصلاح سر و صورت را در دسته بندی‌های : ماشین اصلاح سر صورت (موزر) –ماشین اصلاح سر و صورت شارژی ، ست و بادی گروم، در قالب برند‌های بسیار معتبری مانند: خرید ماشین اصلاح موزر، وال، فیلیپس و پاناسونیک، همچنین لازم به ذکر است که محصولات اصلاح مو بدن بانوان همچون اپیلیدی و خرید قیچی نیز گرد‌آوری و عرضه کرده ایم.

حالت دهنده مو (ویو مو) بابلیس مدل ST3310

مشخصات کلی دستگاه دستگاه ویو مو بابلیس

·         کشور سازنده :چین

·         برند :بابلیس babyliss

·         جنسیت :  بانوان

·         مناسب برای :موی سر

·         محفظه نگهدارنده :  جعبه کارتنی

·         مشخصات فنی این حالت دهنده مو

·         نوع :ویو

·         نوع مصرف :خانگی

·         جنس صفحه ها :سرامیک

·         اندازه صفحات :پهن

·         قابلیت تنظیم دما : دارد

·         200 درجه‌ی سانتی‌گراد

نیما بازدید : 196 پنجشنبه 19 اردیبهشت 1398 نظرات (0)

ست مبل راحتی تختخواب شو

ست مبلمان راحتی تختخواب شو : وقتی در خانه‌ای زندگی می‌کنید که به خاطر وسعت کم فضای داخل آن، ‌اتاق‌خواب‌ها به قدری کوچک هستند که حتی امکان قراردادن یک یا ۲ تختخواب به‌طور ثابت در آنها وجود ندارد، مجبور نیستید از نیازتان به خوابیدن روی تختی راحت صرف‌نظر کنید.

این روزها نوآوری و ابتکار باعث پدیدآمدن امکاناتی شده‌ که با استفاده از آنها همزمان می‌توان چندین نیاز را برآورده کرد.

ست مبلمان راحتی تختخواب شو آرا سوفا که دارای نشیمن 3 تا 8 نفره می باشد و مناسب برای تمامی فضا . با اشغال کمترین فضا ست مبلمان راحتی تختخوابشو قابلیت سفارشی سازی و ساخت توسط سفارش دلخواه شما وجو دارد.

جالب‌تر اینکه برای دستیابی به این اهداف، تنها یک راهکار عملی وجود ندارد بلکه راه‌های مختلفی در قالب لوازم دکوراسیون کم‌جا برای حل این مشکل اندیشیده شده است.

به‌طور کلی، منظور از لوازم دکوراسیونی کم‌جا، لوازمی است که با اشغال حداقل فضای ممکن، بیشترین و بهترین امکانات را در یک قالب در اختیار مصرف‌کننده قرار دهد؛ یعنی درواقع صفت کم‌جا به معنای اشغال کمترین‌جا توسط آن وسیله دکوراسیونی است.

راه‌های متعددی ازجمله  کاربرد ست مبلمان راحتی تختخواب شو وجود دارد ولی ما در اینجا قصد داریم به ارائه روش دیگری به نام کمدهای تختخواب‌شو یا تختخواب‌های کمدی بپردازیم.

این کمدها اگرچه ظاهری شبیه به کمد دارند ولی درواقع تختخوابی راحت را نیز تشکیل می‌دهند. البته این حداقل امکان آنهاست؛ زیرا معمولا این مدل تختخواب‌ها قسمتی از یک مجموعه کمد دیواری را شامل می‌شوند که در کنار تختی یک‌نفره یا حتی دونفره، کاربردهای دیگری نیز دارند.

مهمترین  مزیت ست مبلمان راحتی تختخواب شو، استفاده از فضای عمودی و سطح بدون استفاده یکی از دیوارهای اتاق و اشغال کمترین فضا از سطح کف اتاق به صورت ثابت – آن هم برای این وسیله جاگیر دکوراسیونی – است. البته اشغال این فضا، تنها منحصر به شب و هنگام استفاده از تختخواب است و هنگام روز و اوقات دیگر، انتقال آن به راحتی به داخل کمد عملی بوده و محیط اشغال‌شده مجددا برای دیگر فعالیت‌های روزانه در اتاق، خالی خواهد شد. در ضمن، مبل های تختخواب‌شو در ۲ نوع یک نفره و ۲ نفره تولید و عرضه می‌شوند؛ در نتیجه، مدل یک نفره آنها برای اتاق‌ نوجوانان و جوانان و همچنین در خانه‌های کوچک مجردی و زندگی‌های دانشجویی نیز کاربردی است. علاوه بر مهم‌ترین مزیت این‌گونه ست مبلمان راحتی تختخوابشو ( اشغال فضای اندک ) داشتن نمایی زیبا نیز ازجمله خصوصیاتی است که سبب می‌شود درصورت وجود موقعیت و شرایط لازم، از آنها در فضاهای مختلف خانه و حتی اتاق نشیمن نیز بتوان استفاده کرد

برای مشاهده قیمت مبل راحتی و خرید مدل های جدید به سایت ارا سوفا مراجعه کنید ..!

نیما بازدید : 151 سه شنبه 27 فروردین 1398 نظرات (0)

در سال ۱۹۶۴ و سخنرانی در دانشگاه کورنل، ریچارد فاینمن، فیزیکدان، راز مهمی درباره‌ی دنیای فیزیکی بیان کرد. او به شنوندگانش گفت دو شئ را تصور کنند که به یکدیگر جذب می‌شوند. سپس، از آن‌ها پرسید: «باید حرکات آن‌ها را پیش‌بینی کنیم؟» فاینمن سه رویکرد را شناسایی کرد که هرکدام باور متفاوتی درباره‌ی جهان بیان می‌کنند. در رویکرد اول از قانون گرانش نیوتن استفاده کرد که طبق آن اشیاء به یکدیگر نیرو وارد می‌کنند. در رویکرد دوم، میدان گرانشی را تصور کرد که در فضا گسترش پیدا می‌کند و اشیاء را منحرف (خمیده) می‌کنند. در رویکرد سوم اصل کمترین کنش را به‌کار برد، که طبق این اصل هر شی مسیری را برای عبور انتخاب می‌کند که کمترین انرژی در کمترین زمان ممکن بخواهد. هر سه رویکرد یک پیش‌بینی صحیح ارائه دادند. این سه رویکرد، سه توصیف به‌یک‌اندازه مفید برای چگونگی کارکرد گرانش هستند.

فاینمن در این‌باره گفت:

یکی از شگفت‌انگیز‌ترین مشخصه‌های طبیعت این تنوع طرح‌های تفسیری است.

علاوه‌براین، این تنوع فقط شامل قوانین صحیح و واقعی طبیعت می‌شود؛ یعنی اگر قوانین غلط باشند، این موضوع درباره‌ی آن‌ها درست نیست. فاینمن گفت:

 شما هرچقدر بیشتر قوانین را اصلاح کنید، متوجه خواهید شد که می‌توانید آن‌ها را با شیوه‌های کمتری بیان کنید. این موضوع همیشه برای من اسرارآمیز بود. نمی‌دانم دلیل اینکه قوانین صحیح فیزیک می‌توانند به شیوه‌های مختلفی بیان شوند چیست. به‌نظر می‌رسد که این قوانین می‌توانند هم‌زمان از چند دروازه عبور کنند.

حتی همان‌طور که فیزیکدانان برای درک مفهوم مادی جهان (مشخصه‌های ذرات، طبیعت بیگ‌بنگ، سرچشمه‌ی ماده تاریک و انرژی تاریک) تلاش می‌کنند، تلاش‌های آن‌ها در سایه‌ی اثر راشومون است که سوالات متافیزیکی درباره‌ی معنای فیزیک و ماهیت واقعیت را مطرح می‌کند. نیما ارکانی-حامد، یک فیزیکدان در مؤسسه‌ی مطالعات پیشرفته، یکی از نظریه‌پردازان پیش‌گام امروزی است. او پائیز گذشته به ناتالی ولچوور، نویسنده این مقاله گفت:

تغییر شکل معجزه‌آسا ویژگی‌های قوانین تنها چیز شگفت‌انگیزی است که من درمورد آن‌ها می‌دانم. این موضوع باید یک سرنخ بزرگ برای درک ماهیت حقیقت نهایی باشد.

به‌طورسنتی، فیزیکدانان همواره ساده‌گرا بودند. آن‌ها به‌دنبال نوعی «نظریه همه‌چیز» بودند که واقعیت را از نظر بنیادی‌ترین اجزای آن توصیف کند. در این شیوه‌ی تفکر، قوانین شناخته‌شده فیزیک موقت هستند و یک توصیف دقیق‌تر که هنوز شناخته‌ نشده است را برای آن قوانین تخمین می‌زنند. یک میز درواقع مجموعه‌ای از اتم‌ها است؛ با نگاهی دقیق‌تر، اتم‌ها نیز دسته‌هایی از پروتون و نوترون هستند؛ هرکدام از این اجزا نیز از سه کوارک تشکیل شده؛ و خود کوارک نیز از ذرات بنیادی‌تر تشکیل شده است. ساده‌گرایان فکر می‌کنند که یک بازی با تلفن انجام می‌دهند: همان‌طور که پیغام واقعیت از مقیاس میکروسکوپی به مقیاس ماکروسکوپی به سمت بالا حرکت می‌کند، درهم آمیخته می‌شود و باید راه خود را رو به‌پایین برای بازیابی آن بیابند. هم‌اکنون فیزیکدانان می‌دانند که گرانش این طرح ساده را با شکل دادن جهان در دو اندازه بزرگ و کوچک خراب می‌کند. همچنین اثر راشومون پیشنهاد می‌دهد که واقعیت براساس روش ساده، پائین به‌بالا ساخته نشده است.

هرچیزی که مثال فاینمن رمز و راز اثر راشومون را برای آن در نظر نگرفته بود، درواقع دوگانه است. عجیب است که همان‌طور که فاینمن گفت، چندین شیوه صحیح برای شرح بسیاری از پدیده‌های فیزیکی وجود دارد. اما یک واقعیت عجیب‌‌تر این است که وقتی توصیفات رقابتی وجود دارد، یکی از آن‌ها بیشتر از سایر توصیفات درست است، زیرا به توصیف عمیق‌تر و عمومی‌تر درباره‌ی واقعیت افزوده است. به‌عنوان مثال، از بین سه رویکرد توصیف حرکت اشیاء، رویکردی که صحت بیشتری دارد، رویکرد ضعیف‌تر است: اصل کمترین کنش. در واقعیت روزمره، عجیب است تصور کنید که اشیاء با انتخاب ساده‌ترین راه حرکت می‌کنند. (یک سنگ در حال سقوط چگونه مسیر را قبل از سقوط انتخاب می‌کند؟) اما یک قرن قبل، زمانی‌که فیزیکدانان شروع به نوشتن مشاهدات تجربی خود درباره‌ی رفتار عجیب ذرات ابتدایی کردند، تنها تفسیر کم‌ترین کنش از حرکت به‌عنوان مفهومی سازگار ثابت شد. یک زبان ریاضی کاملاً جدید - مکانیک کوانتوم - باید برای توصیف توانایی احتمالی ذرات برای اجرای همه‌ی احتمال‌ها و انتخاب مکرر ساده‌ترین راه توسعه داده می‌شد. از بین قوانین متنوع و کلاسیک حرکت - که همگی مفید و کارآمد هستند - تنها اصل کمترین کنش به دنیای کوانتوم گسترش یافت.

نظریه همه‌چیر/theory of everything

این اتفاق بارها و بارها تکرار می‌شود که وقتی چندین توصیف محتمل از یک موقعیت فیزیکی وجود دارد - که اگرچه همه‌ی آن‌ها پیش‌بینی‌های یکسانی ارائه می‌دهند، بااین‌حال به طرز حیرت‌آوری در بنیاد و اساس با هم متفاوت هستند - تنها یکی از آن‌ها نسبت به سایرین ارجحیت خواهد داشت، چراکه به یک واقعیت بنیادی تبدیل شده است که به نظر می‌رسد در حال حاضر بیشتر جهان را حساب می‌کند. بااین‌حال، این توصیف جدید ممکن است به نوبه‌خود، چندین فرمول‌بندی داشته باشد و یکی از آن‌ها ممکن است گسترده‌تر استفاده شود. اگرچه این موضوع مانند این است که فیزیکدانان یک بازی تلفنی اصلاح‌شده را بازی می‌کنند که در آن با هر زمزمه، پیام مخابره‌شده به یک زبان متفاوت ترجمه می‌شود. این زبان‌ها، دامنه یا اندازه‌های مختلف یک واقعیت را توصیف می‌کنند ولی همیشه از نظر اخلاقی مرتبط نیستند. در این بازی اصلاح‌شده، هدف این نیست - یا تنها این نیست - که معادله پایه‌ای را که حاکی از کوچک‌ترین ذرات واقعیت است، پیدا کرد. وجود این شاخه، شبکه‌ای به‌هم متصل‌شده از زبان‌های ریاضی، هرکدام با تصویر مربوط‌به خود از جهان، چیزی است که باید درک شود.

اگر به‌دنبال درک عمیق‌تر از جهان هستید، باید روش‌های جدید توصیف پدیده‌های شناخته‌شده را بیابید

این شبکه از قوانین، دام‌هایی را برای فیزیکدانان ایجاد می‌کند. فرض کنید شما پژوهشگری هستید که در پی دستیابی به درک عمیق‌تری از جهان است. شما می‌توانید درگیر یک توصیف خاتمه‌یافته، شوید؛ چسبیدن به یک اصل که به‌نظر درست می‌رسد اما یکی از پوشش‌های مبدل طبیعت است. به‌همین دلیل است که پاول دیراک، فیزیکدان انگلیسی پیش‌گام در عرصه‌ی نظریه کوانتوم، بر اهمیت اصلاح نظریه‌های موجود تأکید کرد: «تنها با یافتن روش‌های جدید توصیف پدیده‌های شناخته‌شده است که می‌توانید از دام اعتقاد موقت یا محدود فرار کنید.» این حقه‌ای بود که باعث شد دیراک در سال ۱۹۲۸ پادماده را پیش‌بینی کند. او پنج دهه بعد از آن گفت:

همیشه اینطور نیست که نظریه‌های معادل به یک اندازه خوب باشند. زیرا ممکن است یکی از آن‌ها نسبت به سایر برای پیشرفت‌های آینده مناسب‌تر باشد.

امروزه پازل‌ها و پارادوکس‌های مختلفی به نیاز برای اصلاح نظریه‌های فیزیک مدرن با یک زبان ریاضی جدید اشاره می‌کنند. بسیاری از فیزیکدانان حس می‌کنند که به دام افتادند. آن‌ها احساس می‌کنند که باید از تصور حرکت و تعامل اشیاء در فضا و زمان فراتر بروند. نظریه نسبیت عام اینشتین به‌ زیبایی زمان و فضا را در یک پارچه‌ی چهاربعدی به هم بافته که تحت عنوان فضا - زمان شناخته می‌شود و گرانش برابر با پیچ‌وتاب‌های آن پارچه در نظر گرفته شده است. اما نظریه‌ی اینشتین و مفهوم فضا - زمان در سیاه‌چاله‌ها و در لحظه‌ی بیگ‌بنگ در هم می‌شکند. به‌عبارت دیگر، فضا - زمان، ممکن است ترجمه یک توصیف دیگر از واقعیت باشد که اگرچه بیشتر انتزاعی یا ناآشنا است، ولی می‌تواند قدرت توضیح بیشتری داشته باشد.

برخی از پژوهشگران تلاش می‌کنند تا فیزیک را از قید فضا - زمان حذف کنند تا راه را برای این نظریه‌ی عمیق‌تر هموار کنند. در حال‌حاضر، فیزیکدانان برای پیش‌بینی جهش یا پراکندگی ذرات پس از برخورد در فضا - زمان، از یک طرح دیاگرامی پیچیده که توسط ریچارد فاینمن اختراع شده است، استفاده می‌کنند. این دیاگرام‌ها احتمالات «دامنه پراکندگی» نتایج برخورد ذرات مختلف را نشان می‌دهند. در سال ۲۰۱۳، نیما ارکانی-حامد و ژاروسلاو ترینکا یک فرمول‌بندی تازه از دامنه پراکندگی را کشف کردند که نه به فضا و نه به زمان اشاره داشت. آ‌ن‌ها دریافتند که دامنه‌های برخی از برخوردهای ذرات در یک حجم از یک شی هندسی جواهرمانند کدگذاری شدند که Amplituhedron نامیده می‌شود. از آن زمان تاکنون، آن‌ها و ده‌ها تن از دیگر پژوهشگران در حال بررسی این فرمول جدید هندسی دامنه پراکندگی ذرات هستند، با این امید که این امر از دیدگاه روزمره و محدود ما درباره‌ی فضا - زمان به برخی از ساختارهای توضیحی بیشتر منجر خواهد شد.

چه این پژوهشگران در مسیر درستی باشند و چه نباشند، شبکه تفسیر واقعیت وجود دارد. شاید جالب‌ترین نکته‌ای که در مورد این تفسیر‌ها وجود دارد این است که در حالی‌که هر یک از آن‌ها فقط یک تصویر جزئی از واقعیت را ترسیم می‌کنند، از لحاظ ریاضی کامل هستند. نسبیت عام را در نظر بگیرید. فیزیکدانان می‌دانند که نظریه اینشتین ناقص است. بااین‌حال یک اثر هنرمندانه با یک ساختار ریاضی معین و محکم است. اگر این معادلات را بی‌هدف تغییر دهید، خواهید دید که همه‌ی زیبایی و سادگی آن از دست می‌رود. معلوم شد که اگر شما می‌خواهید یک راه عمیق‌تر برای توضیح جهان کشف کنید، نمی‌توانید معادلات مربوط‌به توصیف موجود را انتخاب و آن‌ها را اصلاح کنید؛ بلکه باید به یک ساختار کاملاً متفاوت و به‌همان اندازه کامل از لحاظ ریاضی دست یابید. نظریه‌پردازان تعجب می‌کنند که فایده‌ی کمال موجود در هر سطح چیست اگر مقید به جایگزین شدن است؟

ما باید جهان را به‌عنوان پاسخ در نظر بگیریم و به‌دنبال سؤال مناسب برای آن باشیم

بعید به نظر می‌رسد که این شبکه پیچیده از توصیفات ریاضی کامل، تصادفی باشد. این راز حتماً باید یک توضیح داشته باشد. اما این توضیح به چه شکل است؟ یک مفهوم رایج در فیزیک این است که قوانین آن مانند یک ماشین هستند که انسان‌ها آن‌ را برای پیش‌بینی آینده می‌سازند. «نظریه همه چیز» مانند ماشین نهایی پیش‌بینی است؛ یک معادله واحد که  همه چیز از آن پیروی می‌کند. اما این چشم‌انداز وجود بسیاری از ماشین‌های مختلف را که به شیوه‌های هوشمندانه ساخته شدند ولی پیش‌بینی‌های یکسانی به ما می‌دهند، نادیده می‌گیرد.

براساس گفته ارکانی-حامد، این تنوع قوانین یک مفهوم متفاوت از اینکه فیزیک چیست را بیان می‌کند. او گفت که ما یک ماشین نمی‌سازیم که جواب‌ها را محاسبه کند؛ درعوض، ما به‌دنبال کشف سوالات هستیم. به نظر می‌رسد که قوانین تغییر شکل طبیعت پاسخی به یک سؤال ناشناخته ریاضی هستند. به همین دلیل است که آرکانی-حامد و همکارانش مطالعات خود درباره‌ی Amplituhedron را بسیار امیدوارکننده می‌دانند. محاسبه حجم Amplituhedron یک سؤال در هندسه است؛ سوالی که احتمالا ریاضیدانان فکر کردند ابتدا موفق به کشف آن شی شده‌اند؛ به‌طریقی، پاسخ به سؤال حجم Amplituhedron، رفتار ذرات را توصیف می‌کند- و این پاسخ، به‌نوبه‌ی خود، می‌تواند باتوجه به فضا و زمان بازسازی شود.

هم‌اکنون، ارکانی-حامد هدف نهایی فیزیک را به‌عنوان فهم سؤال ریاضی می‌بیند که ازطریق آن می‌توان همه‌ی پاسخ‌ها را یافت. او دراین‌باره به نویسنده‌ی این مقاله گفت:

صعود به سطح دهم از بهشت عقلانی امکان‌پذیر خواهد بود، اگر بتوانیم پرسشی را پیدا کنیم که پاسخ آن جهان خواهد بود. ماهیت این سؤال به‌خودی‌خود توضیح می‌دهد چرا می‌توان آن‌ را به روش‌های مختلف توصیف کرد.

تعداد صفحات : 3

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 23
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 1
  • آی پی دیروز : 14
  • بازدید امروز : 3
  • باردید دیروز : 28
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 80
  • بازدید ماه : 180
  • بازدید سال : 1,063
  • بازدید کلی : 7,336